Er du Forsvarets Vedligeholdstjenestes nye forbindelsesofficer/Key Account Manager?

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Søger du forretningsorienterede udfordringer og personlig udvikling i krydspresset mellem kundeforventninger og ressourcestyring? Motiveres du af at drive strategisk forretningsudvikling i en kompleks organisation med en stejl læringskurve?

Forsvarets Vedligeholdelsestjeneste (FVT) søger en forbindelsesofficer/Key Account Manager til Kapacitetsafdeling Luft i Forsvarsministeriet Materiel- og Indkøbsstyrelsen (FMI), der har mod på at bidrage til udviklingen af Forsvarets luftmilitære og værnsfælles materielvedligeholdelse.

Stillingen er slået op både militært og civilt.

Om os

FVT forbindelseselement ved FMI i Ballerup består af tre personer, der udgør det direkte bindeled mellem FMI kapacitetsansvarlige inden for Land, Maritim og Luft i Ballerup og FVT hovedkvarter i Brabrand. Elementet har fokus på at sikre koordination af FVT opgaver på tværs af FMI tre Kapacitetsansvarliges struktur og FVT produktionsområder.

Hos FVT vægter vi kontinuerlig udvikling af alle vores ansatte. Derfor vil vi løbende sikre din kompetenceudvikling, hvor vi i fællesskab planlægger, hvordan du opnår kvalificering og udvikling i jobbet

Om stillingen

Du bliver forbindelsesofficer/Key Account Manager i Kapacitetsafdeling Luft i FMI. Du er ansvarlig for dit selvstændige område med reference og rapportering til chefen for Forretningsafdelingen og i koordination med FVT Vedligeholdelsesafdeling Luft. Du bidrager derfor løbende til rammeplanlægning og ressourcedisponering ved FVT. Som forbindelsesofficer/Key Account Manager styrker du udviklingen af kunderelationerne og den strategiske forretningsudvikling inden for det luftmilitære og værnsfælles vedligeholdelsesområde. Stillingen indebærer en høj grad af frihed for tilrettelægning af egen opgaveløsning.

Du bliver en del af et team med gode muligheder for sparring, udvikling, professionalisme og masser af humor. Din arbejdsdag vil være præget af en vekselvirkning mellem kundekontakt, dialog med værkstedslederne og sagsbehandlingsopgaver med et strategisk fokus på forretningsudvikling. Vi opfordrer dig til at kontakte dine kommende kollegaer i Forbindelseselementet for at høre nærmere om stillingen. Kontakt Bjarne Thomsen tlf. 24 65 94 21 eller kontakt Carsten Westerdahl tlf. 51 23 46 26.

Til understøttelse af din udvikling vil du få mulighed for at deltage på flere kurser, som kan kræve rejsedage. Derudover skal du forvente 10-15 rejsedage om året fordelt på enkeltdage. Fleksibilitet er vigtigt i elementet, og der er derfor mulighed for hjemmearbejdsdage, men du vil skulle præstere tilstedeværelse i Ballerup min. nogle dage om ugen.

For nuværende er det faste tjenestested i Ballerup, men for den rette kandidat finder vi en god løsning på ansættelsesvilkår.

Om dig

Du har en faglig relevant bagrund. Ideelt set er du major (M331) eller civil med stærk baggrund i forsvaret, gerne med en solid teknisk eller logistisk uddannelsesbaggrund eller anden relevant uddannelse. Du kan være også kaptajn og optaget på Master i Militære Studier (MMS).
Du kan også søge stillingen som kaptajn uden optagelse på MMS eller som major M322, men stillingen og stillingens indhold vil skulle tilpasses dit funktionsniveau som kaptajn.

Du er ambitiøs og motiveres af at arbejde i en kompleks organisation, hvor der er meget at lære. Du udviser ansvarlighed og er god til at skabe relationer, og du leverer dine opgaver inden for deadline.

Du har følgende kompetencer som er vigtige for at få succes i stillingen:

• Kommunikation, hvor du formår at skabe relationer og skabe netværk til andre, da det er afgørende for din succes i stillingen. Som person er det vigtigt, at du er udadvendt og ved, at relationer skaber resultater. Du er god til at opbygge netværk og forstår at samarbejde og kommunikere med mange forskellige mennesker.
• Samarbejde, hvor du er i stand til at skabe gode samarbejdsrelationer også på tværs af fag- og personelgrupper. Du arbejder struktureret, kommunikerer tydeligt, og har en analytisk tilgang til komplekse problemstillinger. Du er i stand til at formidle problemstillinger på en klar og forståelig form både skriftligt og mundtligt.
• Nytænkning, resultatorientering og helhedsforståelse. Du formår at bevare overblikket over såvel mange som komplekse opgaver, og du trives i en hverdag med varierende arbejdsopgaver, hvor fleksibilitet, fornyelse og kvalitet er i centrum.

Det er en fordel, hvis du har kendskab til Forsvarets organisering, herunder materielvedligeholdelse, og du har gerne kendskab til DeMars/SAP PM og MM. Du har kendskab til Workzone og øvrige relevante stabsstøttesystemer.
Du ved, at logistikken sætter begrænsningerne for operationernes gennemførelse, og du vedkender dig detaljens betydning i dit arbejde.

Vi sørger for, at du bliver godt klædt på gennem et skræddersyet introduktionsforløb ud fra din baggrund og kompetencer.

Ansættelsesvilkår

Stillingen besættes efter protokollat til overenskomst for akademikere i staten om officerer under Forsvarsministeriet.

Dette brede opslag omfatter kaptajner/kaptajnløjtnanter og majorer/orlogskaptajner i løngruppe 4 og 5. Stillingens indhold og niveau justeres efter den valgte kandidat.
Er du allerede ansat i Forsvarsministeriets Koncern, vil du fortsat være ansat i henhold til gældende aftaler mellem Forsvarsministeriets Personalestyrelse og Hovedorganisationen af Officerer i Danmark om løn og ansættelsesvilkår for tjenestemandsansatte officerer i Forsvaret.

Hvis du er kaptajn/kaptajnløjtnant og er i gang med at gennemføre Master i Militære Studier eller anden relevant masteruddannelse, kan du ansættes i stillingen som kaptajn/kaptajnløjtnant mod, at der indgås en uddannelsesaftale indtil uddannelseskravet kan honoreres. Ansættelse og aflønning sker i så fald som kaptajn/kaptajnløjtnant i henhold til reglerne for funktion i højere stilling. Udnævnelse og overgang til varig ansættelse som major/orlogskaptajn kan finde sted, når uddannelseskravet er opfyldt og ved styrelseschefens godkendelse.

Civile ansættes og aflønnes i henhold til gældende relevant overenskomst.

Der vil afhængig af dine kvalifikationer, være mulighed for at forhandle tillæg. Der er til stillingen knyttet en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning. Der vil yderligere være mulighed for at forhandle et mobilitetsfremmende tillæg.

Som ansat på Forsvarsministeriets område er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde denne under hele ansættelsesforløbet.

Du har som ansat pligt til at forrette tjeneste uden for landets grænser, herunder ved enheder i internationale operationer med henblik på deltagelse i konfliktforebyggende, fredsbevarende, fredsskabende, humanitære og andre lignende operationer.

Som militært ansat er ansættelsen betinget af, at du kan bestå Forsvarets fysiske basiskrav og ved helbreds- og tandlægevurderinger erklæres for fuldt egnet til udsendelse i internationale operationer. Såfremt du er udpeget til INTOPS, skal du gøre opmærksom på dette i din ansøgning.

KONTAKT OG ANSØGNING
Du er velkommen til at høre mere om stillingen hos major Lars Hawaleschka Madsen på telefon 20 64 82 05, mail fvt-p-fflu@mil.dk. (dog først efter 13. juli 2023) eller oberstløjtnant Søren Godiksen på 25 60 72 09, mail fvt-p-chfa@mil.dk. Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, kan du ringe til HR-konsulent Britt Holde på telefon 72 81 91 43.

Ansøgningsfristen er den 14. august 2023. Samtaler forventes afholdt umiddelbart herefter. Ansættelse efter aftale.

Vi vil bede dig om at søge stillingen via linket. Hvis det ikke er muligt for dig at scanne og vedhæfte relevante dokumenter, må du gerne tage dem med til en eventuel samtale. FOKUS og referencer kan medsendes, men er ikke et krav.

I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed styrker opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.

OM FORSVARETS VEDLIGEHOLDELSESTJENESTE
Forsvarets Vedligeholdelsestjeneste er en kvalitetsledelses og arbejdsmiljøbevidst servicevirksomhed, der vedligeholder, reparerer og modificerer Forsvarets materiel. En del af virksomheden er i dag ISO og arbejdsmiljøcertificeret, hvilket forventes at blive udbredt til hele organisationen. Myndigheden beskæftiger ca. 1700 medarbejdere.

Forsvarets Vedligeholdelsestjeneste består af en Vedligeholdelsesdivision med seks vedligeholdelsesområder fordelt geografisk over hele landet, og en Planlægnings- og Koordinationsdivision beliggende i Brabrand. De seks Vedligeholdelsesområder er specialiseret i at reparere, vedligeholde og modificere specifikke materielsystemer indenfor deres faglige søjle. Planlægnings- og Koordinationsdivisionen består af en Forretningsafdeling og en Driftsafdeling, som varetager koordinerende planlægning, uddannelse, styring, controlling og udvikling af Forsvarets Vedligeholdelsestjeneste.

Ud over at reparere og vedligeholde Forsvarets materiel så støtter Forsvarets Vedligeholdelsestjeneste Forsvarets operationer og missioner med veluddannet militært teknisk personel, der udlånes til Forsvarets enheder iht. aftalte planlægning eller ad hoc i særlige tilfælde.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Egedal Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Forsvarsministeriet Materiel- og Indkøbsstyrelsen ved Lautruphøj 10, Lautruphøj 10, 2750 Ballerup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 14-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1236&ProjectId=184538&DepartmentId=18960&MediaId=4680&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5876782

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet