BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Serviceminded IT-supporter med gode kommunikationsevner
Atea A/S er Nordens største IT service leverandør, så hvis du vil udvikle dig sammen med branchens mest kompetente og engagerede kolleger, så er dit kommende job her.
Du kommer til at arbejde som IT-supporter for én af Ateas største kunder, hvor du får ansvar for at levere effektiv IT-support via indgående telefonopkald, mails og chat.
Dine primære arbejdsopgaver bliver at hjælpe brugerne/kunderne med trobleshooting eksempelvis på Windows platform, med Office, Lotus Notes, Citrix etc. Du kommer til at arbejde i Actice Directory (AD) og du skal håndtere Service Requests (brugeradministration og applikationstildeling)
Din profil:
- Du er god til at kommunikere og elsker at hjælpe andre med at løse deres IT-udfordringer
- Du er initiativrig og ansvarsfuld
- Du er god til at sætte sig ind i IT-systemer
- Du er dygtig til at kommunikere klart, præcist og struktureret
- Du er flydende i dansk skrift og tale og engelsk skrift og tale
- Du har en god omgangstone og bidrager til at holde humøret højt i afdelingen
Atea tilbyder en høj faglig udvikling og en uformel kultur, hvor du kan arbejde selvstændigt med frie rammer og albuerum.
Der er tale om et længerevarende vikariat på fuldtid med mulig for fastansættelse og med opstart hurtigst muligt.
Vi afholder løbende samtaler, så send derfor dit CV og din ansøgning allerede i dag.
Vi ser frem til at høre fra dig
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Egedal Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
POWER PEOPLE SJÆLLAND ApS, Islevdalvej, 2610 Rødovre
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 30-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://PowerPeopleDanmarkApS.reqruiting.com/Pages/Application/Apply.aspx?id=15766
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5853940