BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Om jobbet
Som IT-supporter hos Atea bliver du en del af et godt team i Ateas Operations Center. Din fornemmeste opgave er at supportere Ateas kunder, som benytter virksomhedens netværk- og server-services. Kunderne kontakter dig med spørgsmål, fejlmeldinger samt ved servernedbrug m.m. Foruden indgående henvendelser fra kunderne, som du skal tage imod og løse på bedste vis, står du derudover for:
- Monitorering og support af vores erhvervskunder
- Fejlretning online eller udsendelse af tekniker til kunden
Teamet dækker sammen et 24/7-rul med cirka 1-7 supportere ad gangen. Du kommer derfor til at dække dag, aften og nat sammen med dine kolleger.
Du kan læse mere om Atea som arbejdsplads og se, hvad dine kommende kolleger synes om at være hos Atea.
Om dig
Dine indgående kald vil være forskellige og vil ikke kun vedrøre én enkelt type problemstilling. Det er derfor vigtigt, at du er god til at stille konkrete spørgsmål, hvor du hurtigt kommer ind til sagens kerne. Da opkaldene konstant varierer, forventes det ligeledes, at du er hurtig til at omstille dig og finde løsning på givne problemstillinger. Vi forventer derudover, at du har et udpræget servicegen, som skinner tydeligt igennem i din kundedialog.
Du skal have en erfaring inden for IT-support, hvor du har en relevant uddannelsesbaggrund. Du har god viden og erfaring med fejlsøgning på servere og netværk. Derudover lægger vi vægt på, at du:
- Behersker dansk i skrift og tale
- Behersker engelsk i skrift og tale – primær kommunikation foregår på engelsk.
- Kan bevare roen ved større eller mindre nedbrud, der skal udbedres.
- Socialt anlagt og kan lide at dele og udveksle viden og erfaring i teamet
- Du er lærenem og kan betvinge mange forskellige typer arbejde inden for IT.
Det er en fordel, men ikke et krav, hvis du har kendskab til ServiceNow, event management-systemer og monitoreringsarbejde.
Praktisk
Vi søger flere nye kollegaer til Atea med opstart 1/9 og 1/10. Jobbets varighed er minimum 3 måneder, med kontrakt igennem Moment. Du vil være omfattet HK-overenskomst i denne periode.
Da du kommer til at arbejde i et 24/7 rul kommer du til at have skiftende vagter, som planlægges for ca. 2 måneder ad gangen. Du vil først få natte – og weekendvagter, når du er fuldt oplært, hvilket er forventeligt efter ca. 2 måneder.
Dine vagter kan ligge som følger:
Dagvagter kl. 7:30-15:30
Aftenvagter kl. 14:30-22:30
Natte – og weekendvagter kl. 22:00-08:00 og kl. 08:00-20:00
Lønnen er 162 kr./timen samt 7% i overenskomstbaseret løntillæg. Der er aften- og weekendtillæg.
Kontoret er beliggende på Lautrupvang 6, 2750 Ballerup.
Send gerne din ansøgning afsted allerede i dag, da der vil blive indkaldt til samtaler løbende. Vi ser frem til at modtage din ansøgning!
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Egedal Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
MOMENT A/S, Vester Farimagsgade, 1606 København V
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 23-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://mit.moment.dk/jobopslag/vis?no=185527&pk_vid=8da7e3586c0afb5216902719191029bf
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5881360