Sektionsleder til Akuttelefonen 1813

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Akuttelefonen 1813 har rykket sig milevidt på meget kort tid.

Vi søger en ny kollega til vores ledelsesteam i Akuttelefonen 1813, som er en del af Akutberedskabet Region Hovedstaden.

Som et samlet team, løfter vi opgaverne sammen. Vores vigtigste opgave er at skabe den bedst mulige service for borgerne i Region Hovedstaden, når de har brug for Akutberedskabets hjælp. En lige så vigtig opgave er imidlertid at have en arbejdsplads, hvor personalet trives og udvikles.

Til vores ledelsesteam søger vi en jordnær men også visionær leder, som brænder for samarbejde, personaleledelse og udvikling. Du er medspiller men også bevidst om dine egne værdier og holdninger.

Du skal både kunne arbejde selvstændigt og i et team, have mange bolde i luften- og gribe dem, samt trives i arbejde med både drift, projektledelse og udvikling i en politisk funderet organisation.

Dine opgaver som sektionsleder

Du har ledelsesansvar for en gruppe medarbejdere, og har sammen med ledergruppen på 1813, ansvaret for at sikre en stabil og optimal drift af Akuttelefonen 1813 mhp. høj faglig kvalitet i de sundhedsfaglige ydelser samt indfrielse af målsætningen for svartider, .

Som sektionsleder har du også en række opgaver på tværs i Regionen, og skal medvirke til at styrke samarbejdet til vores kollegaer dér. Du kommer også til at have opgaver indenfor projektledelse ifm. Igangværende og kommende projekter.

Vi ønsker fortsat at udvikle organisationen og styrke vores kompetencer indenfor datadreven opfølgning på driften. Dette så vi i kontinuerligt kan evaluere og optimere måden vi planlægger og gennemfører driften på. Det er derfor vigtigt at du har forståelse for drift og kan arbejde systematisk med årsagsanalyser, problemløsning mv.

Vores medarbejdere er til stede hele døgnet, hvilket fordrer en vis fleksibilitet i ledelsestilstedeværelsen. Du skal derfor kunne se dig selv i et job, som også indebærer opgavevaretagelse i andre tidsrum end mandag-fredag kl. 8-16. Til gengæld har vi stor fleksibilitet og frihed i opgavevaretagelsen og prioriterer en god work-life balance.

Få et arbejde der giver mening, fordi det handler om liv

Akutberedskabet i Region Hovedstaden har til formål at skabe et sammenhængende akutberedskab for borgerne. Vores opgaver består bl.a. af at modtage opkald til 1-1-2 og Akuttelefonen 1813, disponere ambulancer og akutlægebiler samt sikre et solidt beredskab ved både dagligdags- og større hændelser. Akutberedskabet står også for planlægning og operativ ledelse af regionens tværgående sundhedsberedskab.

Løn og ansættelsesforhold

Virksomheden har primært til huse i Ballerup, men er geografisk spredt på baser. Dit arbejdssted vil være i Ballerup.

Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst.

Øvrig information

Har vi vækket din interesse? Send din ansøgning allerede nu, eller start med at besøge os i Ballerup

For yderligere information er du velkommen til at kontakte Afdelingschef Berit Juhl på Tlf. 24218542

Yderligere oplysninger om Akutberedskabet kan findes på: www.regionh.dk/akutberedskabet

Ansøgningsfrist og ansættelsessamtaler

Upload din motiverede ansøgning, CV, uddannelsespapirer og karakterudskrift samt øvrige relevante bilag via vores rekrutteringssystem senest d. 28/8-23

Vi afholder samtaler løbende.

Tiltrædelse 1. oktober 2023 eller hurtigst muligt.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Egedal Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Den Præhospitale Virksomhed, Telegrafvej 5, 2750 Ballerup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 28-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=342&ProjectId=251033&DepartmentId=21543&MediaId=4716&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5889573

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet