BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Du vil gennem dit arbejde i Center for Ejendomme få rigtig god mulighed for, at alle medarbejdere og øvrige brugere af Ballerup Kommunes bygninger, får en positiv oplevelse.
Du vil få det overordnede ansvar for, at forvalte vores kontrakter med eksterne leverandører om rengøring, vinduespolering og måtteservice samt være rådgiver i forhold til disse og lignende ydelser på alle kommunens lokaliteter. Ballerup Kommune har siden 2011 haft private leverandører til, at udføre hovedparten af ydelserne.
Det vigtigste i et ethvert samarbejde af denne art er, at alle parter oplever, at der ud fra de overordnede beslutninger ageres professionelt og at der opnås hensigtsmæssige, holdbare og retfærdige løsninger.
Da de fleste serviceydelser udføres udenfor normal arbejdstid (primært aften og også weekender og helligdage) er det nødvendigt, at du er meget fleksibel i forhold til tilrettelæggelse af din arbejdstid for både de løbende og især de akutte opgaveløsninger.
Med det overordnede ansvar for kontraktforvaltningen har du ikke en eller flere direkte sparringspartnere i kommunens organisation, men der er god mulighed for, at du kan søge kollegiale læringspartnere fra andre med et lignende ansvarsområde og du vil også i begrænset omfang kunne indhente viden og enkeltstående bistand fra eksterne rådgivere.
Dine vigtigste opgaver
Rengøring, vinduespolering og måtteservice på hovedparten af lokaliteterne i Ballerup Kommune, er udliciteret til eksterne leverandører. Du skal derfor både samarbejde med interne kolleger i kommunen, de eksterne leverandører og kontaktpersonerne på alle de ca. 140 lokaliteter. Det er derfor meget vigtigt, at du både kan håndtere styring af kontrakter med eksterne leverandører samtidig med, at du kan samarbejde med kommunens egne medarbejdere både i egen afdeling og generelt.
- Løbende tilpasning af de aftalte ydelser i forhold til gennemførte ændringer i kommunens bygningsmasse og dennes anvendelse
- Konsekvent styring af økonomien i de eksterne aftaler inklusive løbende detailtilpasning på baggrund af alle gennemførte brugsændringer og lignende
- Opfølgning på leverandørernes performance i forhold til leveringsbetingelserne i aftalerne
- Gennemførsel af hyppige kontroller af de aftalte ydelser, inklusive opfølgning på alle henvendelser fra de enkelte lokaliteter
- Håndtering af politiker- og brugerhenvendelser
- Vedligeholdelse og udvikling af kontraktgrundlagene, samt medvirke i forbindelse med nye udbud.
Dine kompetencer
Det vil være en stor fordel, hvis du har brancherelevante erfaringer og uddannelser inden for de nævnte eller andre tilsvarende ydelser. Hvis ikke du har det kan vi tilbyde dig, at du både som en del af dit introforløb og efterfølgende vil få en grundig instruktion inklusive gennemførelse af de for ydelserne relevante uddannelser omkring eksempelvis kundeservice, erhvervsrengøring, hygiejne og rengøringsteknologi, personlig planlægning af rengøringsarbejdet, materialekendskab og rengøringskemi med videre.
Derudover ønsker vi, at:
- Du er fleksibel, omgængelig og serviceminded, men at du samtidig er præcis og tydelig i rollen som ansvarlig kontraktforvalter
- Du har en præcis situationsfornemmelse og kan navigere i også komplekse interessefelter, så der altid skabes grundlag for gode løsninger
- Du har forståelse og interesse for digitalisering, og at du er glad for regneark og andre lignende programmer
- Du arbejder selvstændigt og med en løsningsorienteret tilgang til opgaver og personer både internt i kommunen, hos leverandører og andre samarbejdsrelationer
- Du har en længerevarende og bred erfaring som servicecontroller, ansvarlig kontraktforvalter, entreprisestyrer, controller eller lignende i arbejdet med ydelser i servicebranchen (på ledelses- og/eller planlægningsniveau)
- Du er uddannet merkonom, serviceøkonom, byggetekniker og/eller tilsvarende
- Du har kendskab til de mange formelle love, regler og standarder der gælder i forbindelse med udførelse af serviceopgaver af enhver art
- Du har gyldigt kørekort til bil i ansættelsesperioden.
Det får du hos os
Vi har et uformelt og livligt arbejdsmiljø, som viser sig ved tværfagligt samarbejde, tillidsfuld ledelse,høje grin, hjælpsomhed og mulighed for udvikling og til at præge dit eget arbejde.
Du får fast mødested på Materielgården, Ågerupvej 84, 2750 Ballerup. Når det passer med opgaverne kan du i begrænset omfang arbejde fra hjemmekontoret.
Materielgården ligger tæt på offentlig transport (bus fra Ballerup Station). Som ansat i Ballerup Kommune, kan du kan få et erhvervskort på en bruttolønsordning. Det betyder, at Ballerup Kommune lægger pengene ud for dit kort. De kommende 12 måneder trækker Ballerup Kommune betaling for kortet i din løn før skat. Det vil sige, at du kommer til at spare cirka 50 procent i forhold til selv at købe kortet. DSB giver en ekstra årlig rabat på 11,3 procent. Vi har også gode cykelstier og gratis parkering på Materielgården.
Vi har fitness, yoga mv, i kælderen på Rådhuset og vi har også forskellige foreninger, bl.a. kunstforeningen, hvor du kan mødes med dine kolleger i resten af organisationen.
Hvem er vi
Du bliver en del af Center for Ejendomme på Materielgården. Vi er ca. 90 medarbejdere i hele centret, som arbejder med drift, udvikling og administration af kommunens ejendomme.
Vil du vide mere
Du kan få mere at vide om stillingen ved at kontakte Afsnitsleder Niels Peter Jørgensen på telefon 4175 9900 eller Afsnitsleder Sussi Kjær på telefon 4175 0106.
Læs mere om Ballerup Kommune som arbejdsplads på job.ballerup.dk
Ansættelsesproces og løn
Ansættelsesdatoen er planlagt til den 1. november 2023. Der indhentes børne- og straffeattest inden ansættelse.
Vi forventer at holde samtaler den 12. og/eller den 13. september 2023 på Materielgården, Ågerupvej 84, Ballerup.
Ansøgningsfrist: 28. august 2023
Vi tilbyder løn og ansættelsesvilkår ifølge gældende overenskomst efter principper om lokal løndannelse og efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.
Vi ser mangfoldighed som en styrke. Derfor opfordrer vi alle uanset køn, alder, handicap, religion, seksuel orientering eller etnisk baggrund til at søge job hos os.
Send din ansøgning online. Klik på ”Ansøg” nedenfor og vedhæft din ansøgning, CV og uddannelsesbevis.
Vi glæder os til at møde dig.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Egedal Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Ballerup Kommune, Hold-An Vej, 7, 2750 Ballerup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 28-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://job.ballerup.dk/ad/servicecontroller-til-rengoring-vinduespolering-og-matteservice/sxf5r6/da
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5883191