Servicedesk medarbejder

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

 Stillingen

En af Ateas store kunder er Tryg i Ballerup, hvor Atea står for Servicedesk og den interne supportering af Tryg´s medarbejdere.

Her bliver du en del af et mindre team, hvor I hver især – og sammen – sørger for at løse alle de opgaver indenfor Servicedesk. Du vil arbejde ud fra en ugeplan, hvor du nøjagtigt kan se hvilken opgave du har – og vi garanterer dig, at du bliver lært grundigt op i dem alle.

For at nævne nogle eksempler, så kan dine opgaver være følgende:

  • Supportering ved skranken af interne Tryg medarbejdere, som du skal betragte som dine kunder. Her er der fx tale om udlevering af computere til nye medarbejdere og hjælp til basale IT-udfordringer
  • Klargøring af mødelokaler, sørge for at alt udstyr fungerer og evt. installation af nyt udstyr
  • Post sortering & andre ad-hoc opgaver
  • Besvarelse af diverse Tasks i systemet
  • Værkstedsture, hvor du skal besøge værkstedet i Taastrup samt på andre lokationer. Atea stiller en bil til rådighed og det vil være indenfor arbejdstiden

Om dig

Det allervigtigste er, at du forstår vigtigheden af god service – dine interne kunder skal være de vigtigste. Derudover forestiller vi os at du kommer med relevant erfaring gerne fra IT-branchen, og som minimum har en personlig interesse for området. Du skal være en teamplayer og hjælpe til, hvor der er brug for det, så I samlet når i mål med alle jeres opgaver.

Derudover skal du kunne sige JA til, at du:

  • Behersker engelsk i både tale og på skrift
  • Kender til og har erfaring med brug af Office-pakken
  • Er lærenem ift. nye systemer
  • Har kørekørt og kan fremvise ved ansættelse

Som person må du godt trives med at bidrage til teamet og være en del af fællesskabet.

Praktisk

Der er opstart hurtigst muligt og din arbejdslokation vil være hos Tryg i Ballerup.

Dine arbejdstider er mandag til torsdag 8-16 og fredag 8-15.30.

Du bliver ansat på en HK-overenskomst gennem Moment i 3 måneder og med mulighed for forlængelse eller direkte fastansættelse herefter. Din timeløn består af en grundløn på DKK 168 samt et overenskomsttillæg på 7%, som gør, at din samlede timeløn altså er DKK 179,76/timen.

Dresscode er Business Casual.

Proces

Vi afholder et online assessment, med samtaler med Atea d. 22. juni i tidsrummet kl. 09:30-12, så det er en forudsætning for at komme i betragtning, at du kan deltage der!

 

Vi screener løbende, så tøv ikke med at sende din ansøgning og CV ind hvis du er interesseret.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Egedal Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

MOMENT A/S, Vester Farimagsgade, 1606 København V

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 21-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://mit.moment.dk/jobmail/vis?id=52494

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5854460

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet