Servicedesk - Onsite & Nærsupport

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Jobbet

En af Atea´s store kunder er Tryg i Ballerup, hvor Atea står for Servicedesk og den interne IT-support af Tryg´s medarbejdere i Nærsupport. Du bliver en del af et mindre team, hvor i arbejder tæt sammen og på daglig basis fordeler opgaverne blandt jer – det kan både være du skal stå i Onsite Servicedesk eller du skal ud på en af de andre lokationer, hvor du skal agere Nærsupporter.

Her en uddybning af opgaverne:

  • Onsite Servicedesk: Her er det supportering ved skranken af interne Tryg medarbejdere, hvor du fx skal hjælpe en ny medarbejder med udlevering af computer m.m. eller hjælp til udfordringer med login eller systemer. Dette forgår på lokationen i Ballerup, hvor du sidder fysisk sammen med nogle fra dit team. Her deler i også andre opgaver såsom klargøring af mødelokaler, simpel installation af IT-udstyr, post og besvarelse af diverse spørgsmål i systemet.
  • Nærsupport: Her er du ude på en anden af Tryg´s lokationer (Atea stiller bil til rådighed) og sidder selvstændigt og supporterer hvis Tryg´s medarbejdere har udfordringer med deres computer.

Fælles for begge opgaver er at du kan se frem til daglig kontakt til Tryg´s mange medarbejdere, som har brug for din hjælp. Du bliver selvfølgelig grundig oplært i alle opgaverne.

Din profil

Det er et krav, at du har erfaring med IT-brugersupport fra tidligere og at du trives med den daglige kontakt med dine interne kunder, uanset om du er i Onsite eller i Nærsupport.

Derudover skal du:

  • Have kørekort
  • Beherske engelsk på skrift og i tale
  • Være serviceminded til fingerspidserne og kunne holde hovedet koldt i pressede situationer
  • Være nysgerrig og løsningsorienteret

Du skal ligeledes mestre den basale Windows Office-pakke.

Praktisk

Der er opstart hurtigst muligt og vikariat forventes at vare til 31. december 2023 med mulighed for forlængelse.

Arbejdstiden er mandag-fredag fra 08:00-16:00.

Din samlede timeløn er DKK 179,76/timen og består af en timeløn på DKK 168 samt et overenskomstbestemt tillæg på 7%.

Proces

Såfremt du går videre i proces, så vil du modtage et link til en videopræsentation du skal lave og som sendes til Atea. Såfremt du går videre, så vil du modtage en invitation til et assessment hos Atea i uge 32.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Egedal Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

MOMENT A/S, Vester Farimagsgade, 1606 København V

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 03-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://mit.moment.dk/jobopslag/vis?no=185451&pk_vid=c09000a7334ca6cf168923123119fd84

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5877620

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet