BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger en dygtig og engageret Workforce Management Specialist til vores planlægningsteam i Akuttelefonen 1813 i Akutberedskabet i Region Hovedstaden.
Som en del af vores team vil du være med til at sikre en effektiv drift på Akuttelefonen 1813 gennem brug af dataanalyse, forecast og monitorering af vores operationelle processer. Din primære opgave vil være at understøtte driften ved at optimere vagtplanerne for de medarbejdere, der sidder og tager opkald på 1813.
Vi tilbyder en spændende mulighed for at være med til at udvikle vores planlægningstradition i tæt samarbejde med vores ledelse og alle medarbejderne i 1813. Du vil få mulighed for at anvende dine analytiske færdigheder til at drive effektivitet og forbedre kvaliteten i vores sundhedsfaglige callcenter til gavn for regionens borgere.
Ansvarsområder:
- Udvikle og implementere strategier og metoder til Workforce Management (Verint)
- Analyser af data og prognoser for at optimere bemandingen
- Overvåge og justere driftsparametre baseret på realtidsdata
- Sikre, at medarbejderne er korrekt allokeret og planlagt for at opretholde en effektiv drift
- Identificere og håndtere potentielle flaskehalse og forbedringsmuligheder
- Udarbejde rapporter og præsentationer vedrørende driftsresultater i tæt samspil med afdelingsledelsen
- Erfaring inden for Workforce Management eller lignende rolle. Det er en fordel, hvis du har arbejdet med Workforce Management modulet i Verint.
- Stærke analytiske evner og erfaring med databehandling
- Solid forståelse for forecasting og planlægning ift. udarbejdelser af vagtplaner
- Kendskab til driftsmonitorering og brug af realtidsdata
- Erfaring fra større kundekontaktcentre er en fordel
- Evnen til at arbejde i et team og kommunikere effektivt med forskellige interessenter og medarbejdergrupper
Akutberedskabet er ansvarlig for den præhospitale indsats i Region Hovedstaden og har til formål at skabe et sammenhængende akutberedskab for regionens 1,9 millioner borgere.
Vores opgaver består i at modtage opkald til Akuttelefonen 1813 og 1-1-2, at disponere og køre ambulancer i hele regionen samt at koordinere regionens præhospitale indsats – både ved dagligdagsopgaver og ved store komplekse hændelser.
Du bliver en central del af et fællesskab med dygtige, engagerede kollegaer, som alle brænder for at udvikle og nytænke sundhedsområdet. Med andre ord kommer du ikke til at kede dig – og du får samtidig en unik mulighed for at være med til at gøre en konkret forskel for borgerne i regionen.
Vi er desuden en rummelig arbejdsplads, hvor der bliver taget hensyn til, at arbejdsliv og familieliv skal balancere. Og vi lægger i høj grad vægt på en positiv, humoristisk og uformel omgangstone – for det er vigtigt at grine med sine kollegaer hver dag.
Løn og ansættelsesforhold
Løn og ansættelsesforhold er i henhold til gældende overenskomst. Dit arbejdssted vil være på Telegrafvej i Ballerup.
Har vi vækket din interesse? Send din ansøgning allerede nu, eller start med at besøge os i Ballerup
Du er velkommen til at ringe til os for at høre mere om stillingen. Ring til afdelingsleder Berit Juhl Schau på telefon 24 21 85 42 – også hvis du ønsker at komme forbi på besøg.
Ved du allerede nu, at jobbet er det rette for dig, så send din ansøgning til os senest 9. august 2023. Vi holder løbende samtaler. Ansættelsesdato er snarest muligt, eller efter aftale med dig.
Fik vi sagt, at vi glæder os til at høre fra dig?
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Egedal Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Den Præhospitale Virksomhed, Telegrafvej 5, 2750 Ballerup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 09-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=342&ProjectId=250827&DepartmentId=21543&MediaId=4716&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5881924