BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du flair for indkøb og øje for at analysere og optimere processer? Så er det dig, vi søger til Struers APS til en attraktiv stilling som Tactical Purchaser. Læs med her!
Vi tilbyder
- Opstart 1. juni eller snarest derefter
- Jobmulighed i stor koncern med gode udviklingsmuligheder
- Mulighed for fastansættelse hos virksomheden
Jobbet
Struers APS søger en Tactical Purchaser, som skal varetage de operationelle opgaver ift. Den daglige supply chain. Du har daglig dialog med leverandører, sender og godkende fakturaer, samt håndterer udviklingsopgaver i relation til indkøb m.m. Arbejdsopgaverne vil variere efter behov, men vil omhandle:
- Administrere indkøbsopgaven ved at afgive ordrer, monitorere, følge op på leverancer samt godkendelse af fakturaer.
- Dialog med leverandører samt kvalitetsikring denne
- Analysere og optimere processer iht. Produktion
- Dialog med øvrige indkøbere med fokus på at forbedre interne procedurer
- Løbene og systematisk arbejde med forbedring af leverandør performance.
Du bliver en del af et team på fire indkøbere, hvor det vil blive din opgave at planlægge den daglige produktion sammen med det øvrige team. Derudover søger vi en, der ønsker at implementere og udvikle processer og være frontrunner på forbedringer i den daglige produktion i hht. supply chain. Du vil få en bred kontaktflade, da du ofte vil være i dialog med forskellige kollegaer på tværs af organisationen, hvorfor det er vigtigt, at du trives med dette. Der er en stor diversitet i organisationen, men fællesnævneren er at alle hjælper hinanden, samt har viljen til at udvikle sig.
Din profil
Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke altafgørende, men det er en fordel, hvis du har erfaring inden for indkøb og/eller supply chain management eller en uddannelse med fokus på analyse og udvikling af processer. Du skal have modet og vigtigst af alt lysten til at se mulige forbedringer af nye og eksisterende processer. Du skal trives med varetage operationelle opgaver ift. Den daglige supply chain. Du kan med fordel nikke genkendende til følgende:
- Proaktiv og nytænkende
- Trives med en travl hverdag
- Forretningsforståelse
- Et positivt mindset
Det er en forudsætning for jobbet at du behersker dansk og engelsk i skrift og tale, da kommunikationen internt og eksternt vil foregå på begge sprog.
Det praktiske
Arbejdslokation: Virksomhedens er beliggende i Ballerup
Arbejdstid: 37 timer om ugen inden for normal kontortid.
Opstart: 1/6-2023 - eller umiddelbart derefter
Varighed: 3-6 måneder med henblik på fastansættelse hos virksomheden.
Løn: Efter kvalifikationer
Ansøg nu!
Vi afholder løbende samtaler, så jo før du sender din ansøgning afsted, des bedre!
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Egedal Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Moment A/S, Rytoften, 8210 Aarhus V
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 31-05-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://mit.moment.dk/jobopslag/vis?no=184347&pk_vid=daa547df754586691684223623a88bc8
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5834366