Akutberedskabet søger initiativrig kontorelev med hang til blå blink

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du vild med blå blink og udrykning? Og brænder du for offentlig administration og sundhedsområdet? Så er du måske vores nye kontorelev i Administrationen.

Region Hovedstadens Akutberedskab søger lige nu en ansvarsbevidst, serviceminded og initiativrig kontorelev, der har mod på at tage en alsidig uddannelse inden for offentlig administration. Stillingen er med opstart den 1. september 2023.

Med vores elevuddannelse får du mulighed for at dykke ned i en række forskellige opgaver, som du løser i tæt supervision og samarbejde med Akutberedskabets faste personale. Alt efter dine kompetencer og interesser vil der også være opgaver, som du får ansvaret for selvstændigt at løse.

Vi sørger for en grundig oplæring og løbende feedback og udvikling undervejs, men vi forventer også, at du som vores nye elev både er opsøgende og deltagende i egen udvikling og uddannelse.

Ud over masser af blå blink kan vi tilbyde dig dette

Du kommer i praktik i ikke mindre end fire forskellige afdelinger:

  • Reception, Service & Facility
  • Administrationen
  • Ambulance
  • Økonomi & HR.
Her vil du skulle arbejde med et væld af spændende – og vigtige – opgaver:

  • Administration af fællespostkasser og mails
  • Receptionistopgaver, fx modtagelse af gæster
  • Sekretæropgaver, herunder referater og mødebooking mv.
  • Praktiske og administrative opgaver ved fx møder og kurser
  • Kursusadministration
  • Personaleadministrative opgaver i forbindelse med ansættelse af nye medarbejdere, herunder opgaver med relation til rekrutteringsprocesser.
Hvem er du?

Vi forventer, at du:

  • har bestået et af følgende grundforløb inden ansættelsesstart: Handelsskolens EUX, HG eller HGS med adgang til kontoruddannelsen med specialet offentlig administration, HHX eller STX/HF/HTX suppleret med EUS Kontor
  • er mødestabil
  • kan lide at servicere og samarbejde med mange forskellige kolleger
  • er opsøgende, har ordenssans og er god til at planlægge
  • er interesseret i at arbejde i en politisk ledet organisation
  • har gode færdigheder i dansk, skriftligt såvel som mundtligt.
Hvem er vi?

Akutberedskabet er ansvarlig for den præhospitale indsats i Region Hovedstaden og har til formål at skabe et sammenhængende akutberedskab for regionens 1,8 millioner borgere.

Vores opgaver består i at modtage opkald til Akuttelefonen 1813 og 1-1-2, at disponere og køre ambulancer i hele regionen samt at koordinere regionens præhospitale indsats – både ved dagligdagsopgaver og ved store komplekse hændelser.

Kontoruddannelsens rammer
Kontoruddannelsen med speciale i offentlig administration tager cirka to år alt afhængig af din alder og uddannelsesbaggrund. Uddannelsen består af både skoleforløb, praktik og eventuelt en erhvervsrettet studietur. Undervisningen foregår på erhvervsskolen Niels Brock.

Løn- og ansættelsesvilkår

Dine løn- og ansættelsesvilkår er overenskomstbestemt og afhænger af din alder. Find evt. mere information på www.okportal.dk.

Dit primære arbejdssted – når du ikke er i skole – bliver på Telegrafvej 5 i Ballerup, hvor Akutberedskabet har til huse.

Stillingen er med opstart 1. september 2023.

Har vi fanget din interesse?

Send din ansøgning, dit CV og dine eksamensbeviser elektronisk til os ved at benytte vores e-rekrutteringssystem. Vi skal have materialet senest den 2. juni 2023. Vær venligst opmærksom på, at vi kun modtager ansøgninger på denne måde.

Hvis du er over 25 år, skal du også vedlægge en realkompetencevurdering fra en handelsskole til din ansøgning.

Hvis du vil høre mere om kontorelevuddannelsen i Akutberedskabet, er du velkommen til at kontakte teamleder i Administrationen, Ruth Skyttegaard, på mail ruth.skyttegaard@regionh.dk.

Vi glæder os til at høre fra dig.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Egedal Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Den Præhospitale Virksomhed, Telegrafvej 5, 2750 Ballerup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 02-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=342&ProjectId=249663&DepartmentId=12249&MediaId=4716&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5837588

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet