Rådhusbetjent med vagtfunktion

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Da vi ønsker at udvide vores rådhusbetjentfunktion på det sikkerhedsmæssige område, søger vi en ny kollega, der kan være en del af et godt team. 

Vi søger en rådhusbetjent, hvor vagt- og sikringsopgaver samt servicering af Ballerup Kommunes Rådhus er hovedtemaet.

Dine vigtigste opgaver

  • Vagt- og sikring
  • Håndtering af borgere med en uacceptabel opførsel
  • Drift og vedligeholdelse af av-udstyr, kaffeautomater mv.
  • Klargøring til møder, events og lignende
  • Håndtering af post og pakker.

Dine kompetencer
Du skal være uddannet inden for vagt og sikring, hvor minimumskravet vil være at du har bestået den grundlæggende 30-dages vagtuddannelse.

Vi lægger vægt på, at du:

  • Har erfaring fra lignende job
  • Er i god fysisk form
  • Har et godt overblik og vil kunne prioritere, når det brænder på
  • Kan tage initiativ og arbejde selvstændigt samt i teams
  • Kan formulere dig godt både i skrift og tale og være serviceminded i forhold til borgere og brugere af bygningerne
  • Kan anvende Office-pakken og har indsigt og interesse i anvendelse af almindelige it-systemer
  • Kan arbejde primært i dagtimerne på hverdage, men også har lyst til enkelte aften- og lørdagsvagter i et fast rul. 

Krav:

  • Kørekort til kategori B
  • Der kan indhentes ren straffeattest.

Det får du hos os 

  • Ansættelse i et afvekslende og udviklende job i et uhøjtideligt miljø blandt engagerede kolleger. Du får en travl og udfordrende hverdag, hvor størstedelen af beslutningskompetencen ligger hos den enkelte medarbejder.

Hvem er vi
Vores rådhusbetjente er en del af Center for Ejendomme Drift og Vedligehold som varetager ejendomsdriften på Ballerup Kommunes bygningsmasse, der udgør ca. 320.000 m2. 

Drift og Vedligehold, som pt. udgør ca. 60 medarbejdere, har ansvaret for selve driften og vedligeholdelsen af kommunens bygninger, udbedring af større skader, samt rådgivning omkring diverse byggetekniske forhold.

Du vil blive en del af et team bestående af fem rådhusbetjente og hvor nærmeste samarbejdspartner vil være vores eget Ballerup Vagtkorps, som består af seks vagtuddannede kollegaer.

Vil du vide mere
Du kan få mere at vide om stillingen ved at kontakte Teamkoordinator Flemming H. Jørgensen på telefon 2069 1224 eller Driftschef Niels Peter Jørgensen på telefon 4175 9900. 

Læs mere om Ballerup Kommune som arbejdsplads på job.ballerup.dk

Ansættelsesproces og løn
Ansættelsesdatoen er snarest muligt eller efter aftale. 

Vi forventer at holde samtaler i uge 25.

Ansøgningsfrist: torsdag d. 16. juni 2023

Vi tilbyder løn og ansættelsesvilkår ifølge gældende overenskomst efter principper om lokal løndannelse og efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.

 

Vi ser mangfoldighed som en styrke. Derfor opfordrer vi alle uanset køn, alder, handicap, religion, seksuel orientering eller etnisk baggrund til at søge job hos os.

Send din ansøgning online. Klik på ”Ansøg” nedenfor og vedhæft din ansøgning, CV og uddannelsesbevis.

Viglæder os til at møde dig.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Egedal Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Ballerup Kommune, Hold-An Vej, 7, 2750 Ballerup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 16-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://job.ballerup.dk/ad/radhusbetjent-med-vagtfunktion/jyqxp8/da

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5842016

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet