BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du flair for IT-support, telefonisk kundeservice og elsker du at give en god brugeroplevelse? Så søg stillingen som Telefonsupporter allerede i dag.
Vil du være med til at gøre en stor forskel ved at hjælpe ca. 35.000 ansatte under 19 ministerområder med af løse små og store it-problemer og få deres daglige arbejde til at glide – så læs endelig videre.
Hos Statens It er deres servicedesk lidt af en hovedcentral. Den er det første sted brugerne kontakter, hvis de har brug for hjælp, og det sidste sted, der lukker og slukker efter en travl dag. Det er hos servicedesken, man altid kan få en pejling på, hvad der rører sig hos kunderne. Vi søger supportere til deres team i Ballerup, der vil yde en førsteklasses support til de mange ansatte i staten. Hos os er det både meningsfuldt, udviklende og sjovt at gå på arbejde og servicedesken kan være din indgang til en spændende karriere i en stor og yderst samfundsvigtig organisation med mange muligheder.
Om stillingen
Som it-konsulent hos Statens It’s servicedesk bliver du del af et stærkt hold på 45 dygtige og hjælpsomme kolleger, fordelt på 3 teams. De har travlt, de har det sjovt og de har fokus på din faglige og personlige udvikling.
Dit arbejde vil være fordelt mellem følgende opgaver:
- 1. level it-support pr. telefon, kundeportal og via chat
- Modtagelse af henvendelser fra brugere og registrering af dem i vores ticket-system
- Telefonisk og skriftlig kommunikation med brugere
- Modtagelse og prioritering af opgaver og bestillinger
- Onsite-support på kundens lokation i forbindelse med projektopgaver.
Om dig
Du har først og fremmest lysten og evnen til at være med til at gøre en forskel for vores brugere ved at levere en professionel og serviceminded it-support. Din baggrund er ikke afgørende, men du har flair for it, og du trives med at tale i telefon og hjælpe brugerne via fjernsupport.
Arbejdsdagen i servicedesk tager ofte en anden drejning end forventet, så det er vigtigt, at du er åben overfor at prøve nye ting og kan bevare roen og overblikket.
Herudover kan du genkende dig selv i følgende - du:
- Går til enhver kundekontakt eller opgave – stor som lille – med samme professionalisme og energi
- Kan lide at arbejde selvstændigt, men sætter pris på at sparre med dine fagligt kompetente kolleger
- Kan dokumentere dit arbejde på skrift
- Er positiv, fleksibel, stabil og udadvendt.
Om arbejdspladsen
Statens It er en styrelse i Finansministeriets koncern, som leverer it-services til 19 ministerområder og deres ca. 35.000 brugere. I Statens It arbejder de med at drive en effektiv it-understøttelse og sikre en høj og ensartet it-service på tværs af staten. Hovedopgaverne omfatter drift, support, udvikling og harmonisering af it i staten.
De kan tilbyde en åben og dynamisk arbejdsplads, hvor du kan få realiseret din lyst til faglig og personlig udvikling samt kontakt til mange mennesker. I dagligdagen vil du opleve en uformel omgangstone, et arbejdsmiljø præget af høj aktivitet og gode muligheder for faglig sparring.
Praktisk
Dit arbejdssted hos Statens IT med adresse på Lautruphøj 2, 2750 Ballerup.
Der er tale om en fuldtidsstilling på 37 timer, hvor du arbejder mandag til fredag i tidsrummet 07.00-17.00.
Lønnen er 195kr i timen.
Moment varetager første del af ansættelsesprocessen, hvorefter der vil være samtale ude hos Statens.
Vikariatet er med opstart ultimo juni har en varighed på 3 måneder, men med mulighed for forlængelse.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Egedal Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
MOMENT A/S, Vester Farimagsgade, 1606 København V
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 19-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://mit.moment.dk/jobopslag/vis?no=184508&pk_vid=5d7f879eff0b220c16849285926ba57c
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5840010